Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2007 22:58 - Къде сте бре, приятели?
Автор: bobitata Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2806 Коментари: 6 Гласове:
0



Задушна и обикновена лятна вечер е. Седя и разцъквам контактите в телефона си. На кого да се обадя? С кого бих могъл да пийна една-две-три биУички? С кого мога да отида до Баба Яга и да разтълкуваме защо, аджеба, поскъпна толкова бензина; къде ще отидем за риба в събота; а бе тия жени защо ходят толкова разголени (?), не се живее така (!); верно ли Свильо щял да си доожда от Германията…

В телефона си имам над 300 номера. Странно, вече съм на буквата “N”, а още Никой Няма…

Джойстикчето ми нещо заяжда и се изнервям. Статистически погледнато, на 5 успешни премествания нагоре, успявам да направя 1 успешно надолу. Същото важи и за наляво-надясно. Крайно време е да го сменя – освен лекинка гимнастика за палеца – полза няма от цялата работа.

Вече съм доста надолу в списъка… Sa6o, Shopov, Simo, Sisi, Ski shop (брех, ski отдавна не карам, ко стаа тука бря), Styncho, Sve… Tate… до тук добре, но на никой от тези не мога да се обадя – по една или друга причина. С изключение на баща ми де, с него с кефец бих пийнал 3 големи ракии. За съжаление живее на 200 километра от тъдява…

Tcveti, Tedi… бахти кефа, аз и жени съм познавал… ама за всяка си има причина, поради която не бих й звъннал. За едни – притеснително ми е, за други – неудобно може да се получи, щото са омъжени… трети не са ми приятни и…

Странен птиц (мъжки род на птица) съм аз… Сигурно за това ме отбягват хората – не им се обаждам. Сякаш съм длъжен все аз да се обаждам. Писна ми.

Някаква монументална и епична депресия ме обзема.

Може би не съм достатъчно интересен. Може би на „приятелите” ми им липсват теми, за които биха искали да говорят точно с мен. Или пък съм им досаден, когато почна да говоря за коли, жени и пари; за волейбол и плажове; пясък в банските и сол по устните. Та те за тва, понеже им е досадно, взеха че всички се изнесоха по морета и планИни, мааму… И ме оставиха сиротен да се чудя какво да правя.

Скучно е да си пиеш сам бирата.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. charlie - "Къде сте бре, приятели?"
19.07.2007 14:33
Ето ти един. Дистанционен, но съвсем не толкова илюзорен кандидат приятел. Поне се пробвах. Както казва брат ми "Тряя се опитва в тоя живот". ;)
цитирай
2. answer - Ми айде тримата да ходим да пием бира,
05.08.2007 14:20
хем спокойствие, че никой, никой не познава, хем ти доволен - две мацки :)
цитирай
3. darklord - Наздраве
29.08.2007 21:56
Не може така, другарю! Трябва да се пие бира, но не е хуу сам! Затова като се случи така, драсни два реда БИРААААААА та поне да ти драсна три реда НАЗДРАВЕЕЕЕЕ!
цитирай
4. charlie - Охооо!
30.08.2007 01:39
Тук надушвам купонче вече...
цитирай
5. glavnakoko6ka - ох ох
05.09.2007 14:30
тъй кат стани ..:)
цитирай
6. bonie - ммм кофти
14.09.2007 09:44
биричка без компания...и намен ми се е случвало , обикновено влизам в нета и тама макар и виртуална компания винаги си мнамирам:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bobitata
Категория: Други
Прочетен: 29519
Постинги: 3
Коментари: 17
Гласове: 46
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930